Project Manager / Opiekun klienta (k/m) – Niemcy
Zakres obowiązków:
Wspieranie i dalszy rozwój relacji z klientami
Zarządzanie projektami w zakresie usług personalnych oraz ich realizacja
Nadzorowanie i kontrola całości projektów, w tym planowanie zasobów, kontrola budżetu i zarządzanie ryzykiem
Pozyskiwanie nowych klientów i rozbudowa sieci handlowej
Koordynacja komunikacji i współpracy pomiędzy działami wewnętrznymi i back office w zakresie księgowości i zarządzania personelem
Koordynacja i zarządzanie projektami z zakresu pracy tymczasowej i pośrednictwa pracy na terenie Niemiec i Holandii
Wymagania:
Mile widziane szkolenie handlowe lub wykształcenie kierunkowe; preferowane również osoby mające odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje w innych branżach
Doświadczenie w zarządzaniu projektami, preferowane w branży usługowej lub usług personalnych
Ugruntowana wiedza z zakresu obsługi klienta i budowania relacji handlowych
Znajomość procesów handlowych i doświadczenie w księgowości będą dodatkowym atutem
Doskonałe kompetencje w zakresie komunikacji, umiejętność pracy w zespole oraz pewność siebie
Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
Zapewniamy szereg atrakcyjnych świadczeń dodatkowych, które z przyjemnością dostosujemy do Twoich indywidualnych potrzeb podczas osobistej rozmowy. Powiedz nam, które benefity są dla Ciebie szczególnie ważne, i sprawdź naszą ofertę skrojoną na miarę Twoich potrzeb.
Ogłoszenie nr 115830, z dnia: 2024-08-23
KONTAKT:
email:
ZDJĘCIA:
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.sandomierz.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy